Markkinointisuunnitelmien innovointi

2017-04-03T15:23:03+00:00

Innovoinnin tavoitteena oli luoda kaksi markkinointisuunnitelmaa LappeeFest -tapahtumalle. Markkinointisuunnitelmien kohderyhmiä olivat nuoret alle 18 -vuotiaat sekä nuoret aikuiset eli 18-25 -vuotiaat. Molemmille kohderyhmille luotiin kohdennetut ja erilaiset markkinointisuunnitelmat. Asiakas oli tyytyväinen lopputulokseen ja innovoinnista syntyi jatkoyhteistyötä.

Palvelutuotteen innovointi

2017-03-16T17:14:26+00:00

Teimme koko Askeleen voimin Imatran seudun sähkö Oy:lle kahdeksan tunnin innovoinnin, jossa pyrimme keksimään asiakkaallemme uutta palvelutuotetta. Tehtävänanto oli erilainen kuin aikasemmissa innovoinneissa, joissa olemme lähinnä keskittyneet pelkästään markkinointiin. Onnistuimme tehtävässä hyvin ja asiakas piti työmme tuloksista. Sekä tiimimme että asiakas lähtivät kaikki hyvillä fiiliksillä tulosten purusta!

12-tunnin vaihtohaaste

2017-01-26T10:49:54+00:00

12 tunnin innovointi kuuluu opetussuunnitelmaan ja sitä oli tekemässä koko Askeleen porukka. Tehtävänantona oli suorittaa vaihtokauppoja 12 tunnin ajan ryhmissä leikkimielisessä kilpailussa. Tästä innovoinnista opimme markkinointia puhtaimmillaan ja huomasimme kuinka mahtavia yrittäjiä Lappeenrannasta ja Imatralta löytyy!

24-tunnin matkailumarkkinoinnin työpaja

2017-02-02T19:16:53+00:00

Osa Askeleen porukasta oli mukana yhdessä toisten osuuskuntien, Luxin ja Vision kanssa suunnittelemassa Imatran ja Saimaan seudun matkailumarkkinoinnin uudistamista Kehylle. Projekti kesti yhteensä 24 tuntia ja ideoita kehitettiin läpi yön. Ryhmiä oli yhteensä viisi ja ideat esiteltiin aamulla. Innovointi onnistui niin hyvin, että asiakas halusi jatkaa yhteistyötä. Projekti oli jaksamisen kannalta haastava, mutta erittäin [...]